roadtrip-2011.reismee.nl

De start van een nieuw avontuur!

Hallo en welkom op onze reislog!

Aangezien onze reis van vorig jaar naar Amerika is zeer goed bevallen (Zie roadtrip-2010.reismee.nl), hebben we besloten om jullie dit jaar ook mee op reis te nemen.

Dit jaar gaan we naar Maleisië en als frisse start in 2011 zijn we met de voorbereidingen begonnen. Regelmatig zullen wij onze voortgang enverhalenbijwerkenzodat jullie op de hoogte blijven. Tijdens onze reis zullen wij ookfoto'splaatsen en viade kaartkun je ons altijd vinden.

Naar verwachting vertrekken we ergens aan het eind van de zomer. We zullen dan 3 weken rondtrekken waarbij we Kuala Lumpur, Borneo en nog wat eilanden gaan bekijken.

Meer informatie over ons en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.Mochten jullie nog tips en/of ideeën voor ons hebben dan horen we dat natuurlijk graag.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onzemailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Kim en Stephan