roadtrip-2011.reismee.nl

Dag 4 - Kuching

Om half 9 stond onze taxi al klaar om ons naar het vliegveld te brengen. We hadden onze taxi bijna naar de terminal gestuurd, want onderweg kwamen we er achter dat de 2 terminals ver uit elkaar lagen. De ene is voor internationale vluchten en de andere voor lokale vluchten. Onze taxichauffeur baalde flink, maar gelukkig hoefden we niet heel ver om te rijden. We gaven hem maar wat extra fooi en waren ruim op tijd bij het vliegveld. Bij Starbucks checkten we nog even onze mail (erg handig: Starbucks!). Na het inchecken moesten we nog ruim een uur wachten voor onze boarding time en schreven we dit verhaal. De vlucht ging snel. Op het vliegveld werden we opgewacht door een taxi chauffeur en naar ons hotel (het splinternieuwe, luxe Pullman hotel) gebracht. Verder kunnen we vandaag relaxen. Helaas regent het, maar er is een spa in het hotel waar we zo naartoe gaan. Morgen maken we een excursie naar het Bako National Park.

Lia Arnouts

Hallo Kim en Stephan, Hop on hop off is ideaal als je weinig tijd hebt. Dus zo je kun je toch alle belangrijke dingen zien. Ik wens jullie nog veel avontuurlijk vakantieplezier. Veel liefs van het thuisfront.